Wij bieden geen sensuele of erotische massages. Het vragen hiernaar tijdens de massage past ook niet binnen onze praktijknormen en zal leiden tot het direct beëindigen van de sessie.
Wanneer je voor het eerst bij ons komt houden we altijd een intakegesprek, ook als je maar voor een keer wilt komen. Dit doen wij als NGS-masseur® om een goed beeld te krijgen van jouw verwachtingen en je algemene gezondheid. Deze gegevens en het massageplan dat ik maak worden opgeslagen in een persoonlijk cliëntendossier. Zo kunnen wij onze massage op jou aanpassen. Wanneer je terugkomt, weten we wat er in het verleden gedaan is en hoe dat is bevallen.
We begrijpen dat dingen soms anders lopen dan gepland. Als je je afspraak moet verzetten of annuleren, kan dat tot uiterlijk 24 uur van tevoren. Je kunt dit zelf eenvoudig online regelen door in te loggen bij je Praktijk Saltare account. Kom je er online niet uit? Geen zorgen, je kunt ons ook bereiken via e-mail of telefoon.
Let wel op: Wanneer je de afspraak binnen 24 uur voor de geplande tijd annuleert of verzet, brengen we 100% van de kosten van de geplande behandeling in rekening.
Bij onze praktijk vind je genoeg gratis parkeerplekken aan beide kanten van het huizenblok. Een kleine tip: als je Google Maps gebruikt, wijst het je misschien naar de kleinere parkeerplaats. Je kan een afslag eerder nemen naar de Ereprijs, daar vind je nog meer parkeerruimte. Zo kun je zonder stress aan je ontspanningsmoment beginnen!
We snappen helemaal dat het gezellig kan zijn om iemand mee te nemen, maar helaas is onze ruimte wat aan de kleine kant en missen we een echte wachtruimte. We willen voor iedereen een zo rustig mogelijke sfeer bewaren, dus vragen we je vriendelijk om alleen te komen.
Ja, onze praktijk is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Praktijk Saltare bevindt zich op ongeveer 10 minuten lopen van zowel het treinstation als de bushalte Tiel-Passewaaij. Let wel, we hebben geen wachtruimte, dus mocht je iets te vroeg zijn, is het handig om te weten dat je niet in de praktijk kunt wachten. Gelukkig is Passewaaij cafetaria I bistro perfect gelegen op je looproute, waar je even iets fris kan drinken als je te vroeg bent.
Stap 1. Bespreek uw ontevredenheid
Bij Praktijk Saltare proberen we je de best mogelijke ervaring te bieden. Als je niet tevreden bent over de communicatie, de kwaliteit van de dienstverlening of het gedrag van de masseur, bespreek dit dan eerst met de masseur zelf. Jouw mening is belangrijk voor ons en helpt ons om onze diensten te verbeteren. Samen zullen we proberen een passende oplossing te vinden.
Als we er samen niet uitkomen of als je het moeilijk vindt om het gesprek met de masseur aan te gaan, kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris van het Nederlands Genootschap voor Sportmassage (NGS).
Stap 2. Neem contact op met de klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan je helpen bij het vinden van de juiste weg voor de behandeling van je klacht. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en onafhankelijk en luistert, informeert, adviseert en kan proberen te bemiddelen tussen jou en de masseur. De klachtenfunctionaris doet geen uitspraak over wie er gelijk heeft. Als na inzet van de klachtenfunctionaris het probleem of de klacht niet naar tevredenheid is opgelost, dan kan de klachtenfunctionaris je informeren over de verdere mogelijkheden die er zijn, zoals het voorleggen van de klacht aan de klachtencommissie of de geschillencommissie. Wil je contact met de klachtenfunctionaris, dan kan je bellen of mailen naar:
Naam klachtenfunctionaris: Arienne Plaisier (Erisietsmisgegaan.nl)
Telefoon: 035-2031585
Mail: klacht@ngsmassage.nl
Kosten:
Aan de inzet van de klachtenfunctionaris zijn geen kosten verbonden.
%20(14).png)